Јелена Јовић, први учитељ педагошки саветник у општини

Јелена ЈовићЈелена ЈовићЈелена Јовић

Професор разредне наставе Јелена Јовић  је од Министарства просвете науке и технолошког развоја добила Мишљење да у потпуности испуњава  услове за стицање звања педагошки саветник јер постиже висок степен остварености  образовно – васпитних циљева и иницира и учествује у подизању квалитета образовно – васпитног рада.

Јелена је током реализације Компетенција за наставну област, предмет и методику наставе; Компетенција за подучавање и учење; Компетенција за подршку развоју личности ученика и Компетенција за комуникацију и сарадњу показала висок степен истих, испунила и друге услове за стицање звања из Правилника о сталном стручном усавршавању и стицању  звања педагошки саветник.

Током припрема за звање снимила је два часа за Школску управу Ужице и четири часа за РТС (Планета ) који ће се емитовати до краја школске године.

Јелена је радни однос започела у ОШ „ Стеван  Јоксимовић“ у Рогачици, радила на месту наставника разредне наставе ( Рогачица ) и на месту наставника биологије и хемије ( Бачевци)  од марта до јуна 1994.године.

Од 1.9.1994. до 8.8.1996. године радила је  у ОШ „Свети Сава“ на одређено време а од 1.9.1996. године на неодређено време и то:

Од 1.9.1996. до 31.8.2001. године у ИО Перућац на пословима наставника разредне наставе.

Од 1.9.2001. године ради у матичној школи на пословима наставника разредне наставе.

Од самог почетка труди се да унапреди и обогати свој педагошки рад са децом уношењем новина ,сталним стручним усавршавањем, спајањем и комбиновањем најбољег из традиционалне и савремене наставе.

„ Коришћењем разноврсних  метода, облика и техника учења, прилагођавањем наставе индивидуалним могућностима ученика , уважавајући њихове психофизичке карактеристике, стављајући у први план ученика тако да буде активан у процесу стицања знања омогућава се да ученици напредују својим темпом. Све то доприноси и олакшава остваривање образовно – васпитних циљева и задатака и на тај начин стечена знања постају трајна и функционална.

У самом процесу учења веома је важно заинтересовати ученике за рад, активирати их, развијајући на тај начин њихове бројне позитивне особине  и кроз све то допринети свестраном развоју личности ученика“ – каже Јелена.

Олгица ФИЛИПОВИЋ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pin It on Pinterest