Volim reku, a ti - Perucac 2

Компанија Хенкел у оквиру пројекта „Волим реку, а ти?“, а у сарадњи са Савезом организација подводних активности Републике Србије (СОПАС), протеклог викенда реализовала је акцију чишћења језера Перућац. Током акције чишћења извучено је око 150 кг отпада.

„У оквиру пројекта „Волим реку, а ти?“ ове године очистили смо већ пет језера, а укупно сакупили 2550 кг отпада. Веома смо поносни што смо успели да очистимо и језеро Перућац које је једно од већих природних богатства наше земље, а које сваке године посети велики број туриста. Захваљујем се нашем партнеру на овом пројекту, Савезу организација подводних активности Републике Србије, са којим удруженим снагама чистимо реке и језера и радујемо се даљој сарадњи, будући да нам је ово дугорочна иницијатива и веома важан део наше Стратегије одрживости“, изјавила је Милица Шљиванчанин, Менаџерка за развој категорија и маркетинг у продаји у Хенкелу.

Volim reku, a ti - Perucac 1 (1)

„Иза већ традиционалног слогана ‘Нека воде увек буду чисте’, стоји јасна и недвосмислена порука – ко смо ми, која је наша мисија и циљ.  Ми говоримо, молимо за помоћ и апелујемо о стању и угрожености нашег окружења, па тиме и будућности наше планете. Мислим да је и наша обавеза, да китњасте и куртоазне реченице, заменимо јасним порукама и апелом за промишљено и одговорно понашање овде, у Европи и целом свету. Наш циљ је да подржимо све иницијативе, попут „Wатер протецтион“ и „Блуе-гроwтх“ полицy-ја и да се придружимо европској породици која се бори за одрживост планете а која је већ прерасла број од 40 милиона људи. Зато је глобална кампања заштите вода, у којој учествујемо и ми, толико важна. СОПАС – (Савез организација подводних активности Србије) ће увек бринути о томе јер су то вредности на којима почивамо. Ми смо такође део велике светске организације ЦМАС (светска подводна федерација) а самим тим и породице која има исти циљ као и ми. Најважније од свега је да имамо пријатеље и надам се да ћемо их имати много година а то је компанија Хенкел Србија која верује и ради у духу стварања одрживе вредности. Ми смо се препознали јер имамо исту мисију и исти циљ.  Зато путујемо прелепом Србијом у жељи да јој вратимо њен природан изглед, да јој очистимо плућа, да нам наша Србија буде још лепша и здравија и да не морам да наводим као на почетку, ко нам је и какву замку и проблеме направио, већ да се сви препознамо у правим вредностима нашег друштва.”, изјавила је Божана Остојић, председница Савеза организација подводних активности Републике Србије.

Пројекат „Волим реку, а ти?“ добитник је Награде за друштвено одговорно пословање „Ђорђе Вајферт“ коју додељује Привредна комора Србије. У првој сезони очишћено је више од 650 кг отпада са четири локације у Србији, а ове године планирано је чишћење на шест локација: језеро Ћелије код Крушевца, Градско језеро у Белој Цркви, Зобнатичко језеро код Бачке Тополе, Завојско језеро код Пирота, језеро Перућац код Бајине Баште и Ада Циганлија у Београду.

О Хенкелу

Хенкел послује широм света са уравнотеженим и разноврсним портфолиом. Компанија заузима водеће позиције са своја три пословна сектора у областима индустријског тржишта, као и производа широке потрошње, захваљујући јаким брендовима, иновацијама и технологијама. Хенкелов сектор Адхезиви Технологије је светски лидер на тржишту лепкова – у свим индустријским сегментима у свету. Са секторима Детерџенти и кућна хемија и Беаутy Царе, Хенкел заузима водеће позиције на многим тржиштима и категоријама широм света. Основан 1876. године, Хенкел иза себе има више од 140 година успешног пословања. У 2020. години, компанија Хенкел остварила је продају већу од 19 милијарди евра и кориговани оперативни профит од око 2,6 милијарди евра. Хенкел запошљава више од 53.000 људи широм света – предан и веома разноврстан тим, уједињен снажном корпоративном културом, заједничким циљем да оствари одрживи стандард, као и заједничким вредностима.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pin It on Pinterest